Manila Mania - Reisverslagen van Marie-Claire Lutters - WaarBenJij.nu Manila Mania - Reisverslagen van Marie-Claire Lutters - WaarBenJij.nu

Manila Mania

Per 1 januari 2016 verruil ik het rustige plattenlandse leven in mijn geboorteplaats Deurne voor de bruisende wereldstad Manila 10.405,98 km verderop! Het doel? De nodige werkervaring opdoen bij een van de grootste instanties uit Duitsland, GIZ. Ben je benieuwd hoe ik het ervaar daar in Azië, schrijf je dan in voor de maillijst en ontvang mijn reisverslagen!

Recente Reisverslagen:

18 September 2016

Final Destination, Stockholm: A Belated Update

12 Juni 2016

Part2: Puerto Italia & The Stairway to Rice Heaven

04 Mei 2016

Holy What? Pasen: Vulkanen en Chocolate Hills

10 Maart 2016

Tour E: Palawan Paradise Medical Centre

07 Februari 2016

The sweet escape? About islands, karaoke and more
Marie-Claire

Lieve mensen! Per 1 januari 2016 vertrek ik voor 7 maandjes naar de andere kant van de wereld, Manila. Na een half jaar thuis te hebben gewoond, is het tijd voor een nieuwe uitdaging in de Filipijnen. Ik ga tot en met juni stage lopen voor het Duitse overheidsbedrijf GIZ (Gesellschaft Internationale Zusammenarbeit). Zij zijn een erg grote organisatie die zich vooral bezighouden met het adviseren van ontwikkelingslanden op tal van gebieden. Ik ga werken voor een van hun projecten, namelijk Fit For School. Dit project staat in het teken van gezondheidspromotie onder basisschoolkinderen. Het project is actief in de Filipijnen, Laos, Cambodia en Indonesië. Het hoofdkantoor is echter gevestigd in Makati, Metro Manila. De komende maanden ga ik jullie op de hoogte houden van wat ik allemaal meemaak! Ik kijk er erg naar uit, 1 januari komt steeds dichterbij! Liefs, Marie-Claire

Actief sinds 21 Dec. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 7635

Voorgaande reizen:

01 Januari 2016 - 31 Juli 2016

Manila Mania

Landen bezocht: